بسمه تعالي
(شرح مراحل تشكيل پرونده تاصدورپروانه كسب)
1-مراجعه متقاضي به اتحاديه جهت ارائه مدارك و تشكيل پرونده صنفي.
2-تكميل فرم هاي مربوط به اتحاديه ( تقاضانامه ، تعهدنامه و...) توسط متقاضي.
3-انجام نامه نگاري استعلامات مربوطه (عدم اعتياد ، عدم سوء پيشينه ، ابطال پروانه كسب قبلي واحدصنفي و...) از طرف اتحاديه توسط فرد متقاضي.
4- بازديد بازرس اتحاديه ازواحد صنفي (جهت رؤيت و تأييد مشخصات واحد صنفي مربوطه و تهيه گزارش بازرسي )
5-ارائه پرونده به همراه گزارش بازرس به جلسه كميسيون هفتگي هيأت مديره جهت تعيين وروديه .
6- واريز مبالغ وروديه و حق بازرسي به حساب اتحاديه توسط متقاضي وارائه فيش هاي واريزي مربوطه به اتحاديه ، جهت درج در پرونده صنفي .
7-پيگيري متقاضي جهت دريافت پاسخ استعلامات وارائه آن به اتحاديه فرش ماشيني وموكت.
8-تشكيل پروند اماكن پس از دريافت پاسخ استعلامات ( عدم اعتياد و سوء پيشينه ) از متقاضي توسط اتحاديه و ارائه آن به پليس +10 ( بوسيله متقاضي ) جهت ارجاع به اداره اماكن عمومي ناجا.
9-اخذ معرفينامه از اتحاديه جهت شركت در كلاس آموزش قانون نظام صنفي مجمع توزيعي(پيش نياز صدور پروانه كسب) ودريافت گواهي آموزش.
10-ارائه پرونده صنفي متقاضي به كميسيون هفتگي هيأت مديره اتحاديه بعد از تكميل مدارك لازم و دريافت پاسخ مثبت اداره اماكن ، جهت دريافت تأييديه صدور پروانه كسب.
11- واريز مبالغ مربوط به حق تمبر دارايي (100/000) ريال ، وزارت بازرگاتي (30/000) توسط متقاضي و ارائه فيش هاي واريزي مربوطه به اتحاديه جهت درج در پرونده صنفي .
12- صدور پروانه كسب طي صورتجلسه كميسيون هفتگي هيأت مديره اتحاديه فرش ماشيني وموكت.
13-تكميل فرم نظرسنجي و امضاء رسيد هاي مربوطه توسط متقاضي و دريافت پروانه كسب از اتحاديه.
مسئول امور اداري : حامد اكرميه